tisdag 2 november 2010

Var man kan köpa den...

Tack så otroligt mycket för alla kommentarer som jag har fått! jag känner mig hedrad och inspirerad att fortsätta uppdatera den här bloggen så ofta jag bara kan. Några undrar var jag har köpt min Athame och som jag skrev förut så köpte jag den i Stockholm. Men jag har hittat ett ställe på internet där man kan köpa den och även andra fina dolkar. Det här är ju ingen riktig dolk måste jag påpeka utan en brevöppnare. Kolla in den här Länken om du är intresserad av en.

13 kommentarer:

  1. Åh okej tack så mycket för tipset =) Så det gör inget om jag skulle köpa en likadan?

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Tina: Det klart att det inte gör mig någonting att du köper en likadan Athame! :-D Med tanke på hur mycket jag tycker om min så är jag säker på att du skulle tycka lika mycket om en sådan. Det är bara roligt att jag har fått äran att tipsa dig.

    SvaraRadera
  3. Det var verkligen en otroligt fin Athamé! Du nämner att du har köpt den i Stockholm - gör det någonting om jag frågar var någonstans? Jag bort ju själv i Stocholm så jag blir nyfiken eftersom det finns få bra esoteriska möjligheter här.

    Var Välsignad!

    SvaraRadera
  4. Ariadna: Jag köpte den på en vikingabutik i Stockholm i gamla stan, inte så långt från SF bokhandeln. Butiken heter vad jag vet " Handfaste ", så det är deras egen hemsida som jag länkade till. Den ligger på Västerlånggatan 73 i gamla stan. :-)

    SvaraRadera
  5. Okej tack så mycket =) Funderar på att köpa den, för den var väldigt fin!

    För övrigt, jag har varit i Visby några gånger fast för flera år sedan nu. Hade kunnat tänka mig flytta dit.

    Kramis

    SvaraRadera
  6. Ja jag har bara bott här på ön i snart ett och ett halvt år än så länge. :-) Har bott både här och där i Sverige förut. Jag såg förresten att du är från Luleå. Min pojkvän kommer från Vilhelmina så vi åker uppåt i landet en hel del.

    SvaraRadera
  7. Åh okej, var det svårt för er att få lägenhet på gotland? Själv står jag med i gotlandshem men ser att man för det mesta måste ha stått med i nästan 8 år för att ha en chans på vissa lägenheter.

    Har du bott i Luleå?

    Borde verkligen testa blåbärssaft, blir faktiskt riktigt gott =) Kramis

    SvaraRadera
  8. Tina: Ja det är riktigt svårt att hitta boenden här, vi stod i kö i två år för den lägenhet vi har nu. Jag är född och uppvuxen i Avesta som ligger i Dalarna, så har jag bott i Eksjö (Småland)och Karlstad (Värmland) också. ^^

    Ja jag måste verkligen testa mig på att göra blåbärssaft någon gång! Min farmor brukar göra jättegod blåbärssaft.

    SvaraRadera
  9. Okej, ja då har du bott lite varstans.

    Får se om och i så fall när jag flyttar till Gotland. Det är så fint där och sambon kan tänka sig flytta dit också, men det blir nog inte på ett par år, så då hinner jag ju stå i kö ett tag.

    Ja då kan du ju jämföra om denna blåbärssaft eller din farmors blåbärssaft är lika goda =) Kramis

    SvaraRadera
  10. Ja visst är den! Tyckte det också.

    Var gärna med i tävlingen på min blogg. Kramis

    SvaraRadera
  11. Hej, Åsa heter jag o blir jätteglad av att läsa din blogg, va duktig du är!
    Jag bloggar bara ibland men för att du ska veta vem jag är som tassar in till dig ibland får du gärna kika på http://si-sas.blogspot.com/
    Har också ett tips till er som letar efter Athame, en kul sida är: http://www.battlearms.se/swe/default.asp?cid=92
    Kramar om, ses nog snart igen. //Åsa.

    SvaraRadera
  12. Hej,
    vilken fin och välskriven blogg!
    Ser fram emot mera, ska bli kul att se
    vad du ritar också.

    Kram//
    Fröken L

    SvaraRadera
  13. Hej Walda
    Min blogg är verkligen helt annorlunda ifrån din. Tittar in lite i alla fall.

    Du skriver att du målar, målar lite själv och skulle tycka det vore kul att få titta på din konst. Letat lite men kunde inte hitta konstsidan

    mvh Hulda

    SvaraRadera