tisdag 2 november 2010

Liten Ceremoni








Jag måste verkligen bara tipsa om en liten och inspirerande bok " Personliga ceremonier av Carolina Gårdheim " från det underbara förlaget Kreativ Insikt . den boken inspirerade mig en grå dag då jag kände mig lite hängig. För även om man redan vet hur man kan utföra enklare personliga ceremonier redan så kan det vara kul att bli återinspirerad ibland.

Dagen därpå så var jag sugen på att göra en liten enkel offerceremoni tillägnad de vilda djuren på mitt favoritställe nedanför en stor klint här i visby. Så jag plockade med mig diverse offermat till de vilda kaninerna som jag vet bor där och alla fåglarna.

Men allt detta gjorde jag för några veckor sedan, nu finns det inga löv kvar på träden...

2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg du har...verkligen. ska kolla in den där boken. Kram Lilitha

    SvaraRadera
  2. Så vackra foton...:)
    Förresten jag länkar till dig om det är ok.

    SvaraRadera